Woensdag is mannen en vrouwendag!

Woensdag is mannen en vrouwendag!

Woensdag is mannen en vrouwendag!

Algemene Voorwaarden

Lees hier onze algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN TANOSHI HAIRSPA

Inhoud

  1. Definities
  2. Informatie over Tanoshi Hairspa
  3. Toepasselijkheid
  4. Aanbod en aanvaarding
  5. Prijzen
  6. De behandeling
  7. Annulering of verzet afspraak
  8. Klachtenprocedure
  9. Gegrondverklaring klacht
  10. Toepasselijkheid Klachten
  11. Geen behandeling Klacht
  12. Beoordeling klachtenprocedure
  13. Overmacht
  14. Cadeaubonnen of Giftcard
  15. Conversie
  16. Nawerking
  17. Strijdige clausules
  18. Toepasselijk recht
  19. Forumkeuze
  20. Wijziging van de algemene voorwaarden
  21. Slotbepaling
 

1. Definities

  • De Japanse Hairspa: Tanoshi Hairspa;
  • De Klant: De persoon die Tanoshi Hairspa opdracht heeft gegeven tot een haarbehandeling en/of massagebehandeling;
  • De Salon: Fysieke locatie waar Tanoshi Hairspa haar werkzaamheden uitvoert; In Rotterdam (Benthuizerstraat 106B, 30335 CR ) of Amsterdam (Prinseneiland 63G, 1013 LM)
  • De Commissie Geschillenbescherming: De speciaal voor de uitvoering van de voorwaarden door de ANKO aangewezen groep van drie personen, waaronder een deskundige als hieronder bedoeld en een jurist. De leden van de Commissie Geschillenbemiddeling zomede de daarbij behorende secretariaatsmedewerkers, zijn onderworpen aan de Erecode Geschillenbemiddeling Tanoshi Hairspasbranche. Het secretariaat van de Commissie Geschillenbemiddeling is ten kantore van de ANKO gevestigd en staat onder leiding van de directeur van de ANKO.
  • Overeenkomst: iedere overeenkomst die, ongeacht op welke manier, tussen Tanoshi Hairspa en Klant tot stand komt. Iedere overeenkomst dient schriftelijk bevestigd te worden;
  • Deskundigen: Speciaal voor de beoordeling van klachten aangewezen personen, met specifieke deskundigheid op het terrein van haarbehandelingen en massages.
    Haarbehandelingen: Alle vormen van haarbehandelingen met uitzondering van pruiken of kunsthaar of andere vormen van het toepassen van haar derden. Massages: alle vormen van hoofd-schouder en nek massagetechnieken.
 

2. Informatie over Tanoshi Hairspa
Tanoshi Hairspa is gevestigd op diverse locaties in Nederland:
te weten Rotterdam: Benthuizerstraat 106B, 30335 CR
of locatie  Amsterdam: Prinseneiland 63G, 1013 LM. Tanoshi Hairspa is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 67367976. Verdere informatie kunt u terugvinden op tanoshihairspa.nl

3. Toepasselijkheid

  1. De Algemene Voorwaarden van Tanoshi Hairspa zijn van toepassing op iedere aanbieding van, en Overeenkomst met Tanoshi Hairspa tussen Tanoshi Hairspa en Klant, waarop Tanoshi Hairspa deze Voorwaarden van toepassing heeft verklaard. De Algemene Voorwaarden van Tanoshi Hairspa zijn van toepassing ongeacht de Algemene Voorwaarden van welke andere partij dan ook: deze worden in beginsel van de hand gewezen. Enkel wanneer door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk aldus is overeengekomen, zijn de Algemene Voorwaarden van Tanoshi Hairspa niet van toepassing.
  2. Indien van deze Algemene Voorwaarden schriftelijk wordt afgeweken, blijven de overige bepalingen hun gelding behouden.
  3. Schriftelijk overeengekomen wijzigingen van deze Algemene Voorwaarden gelden slechts voor de bij die specifieke Overeenkomst bepaalde gevallen.
  4. De Algemene Voorwaarden behoeven na de eerste keer aanvaard te zijn niet steeds opnieuw uitdrukkelijk te worden overeengekomen, maar worden dan geacht stilzwijgend te zijn aanvaard. Dit geldt voor alle verdere Overeenkomsten tussen Tanoshi Hairspa en Klant.
 

4. Aanbod en aanvaarding

  1. De overeenkomst tussen Tanoshi Hairspa en de Klant komt tot stand door middel van aanbod en aanvaarding.
  2. Tanoshi Hairspa verbindt zich de met de klant overeengekomen haar- en massagebehandeling uit te voeren.
  3. Het aanbod wordt aangegeven door middel van prijzen weergegeven op de site dan wel in de fysieke locatie van Tanoshi Hairspa.
  4. Op het moment dat Klant een afspraak maakt met Tanoshi Hairspa op welke wijze dan ook gaat zij akkoord met de prijzen en de Algemene Voorwaarden van Tanoshi Hairspa.
 

5. Prijzen

  1. De Klant verbindt zich voor de haarbehandeling de afgesproken prijs te betalen.
  2. De tarieven voor haarbehandelingen worden door Tanoshi Hairspa duidelijk vermeld op een voor de klant zichtbare tarievenlijst. https://tanoshihairspa.nl/pakketten/ 
  3. Tarieven op de website of in de Salon kunnen wijzigen door (onvoorziene) veranderingen, werkzaamheden of prijsstijgingen.
 

6. De behandeling

  1. Tanoshi Hairspa garandeert dat de in de Japanse Hairspa uitgevoerde haarbehandeling voldoet aan eisen van vakbekwaamheid. Hij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
  2. Tanoshi Hairspa mag er ten aanzien van de te verrichten behandeling vanuit gaan dat de Klant daartoe in een goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij de Klant die het resultaat van de haarbehandeling kunnen beïnvloeden of die kunnen leiden tot voor de Klant ongewenste nevenverschijnselen ten aanzien van haar/hoofdhuid of lichamelijke gebreken t.a.v. masseren, dient de Klant vooraf aan te geven. Hierbij valt onder meer te denken aan medicijngebruik, allergieën en/of bestraling, het gebruik van doe-hetzelf-producten en/of experimenten met het eigen haar of al bekende spierknopen/ gebreken aan het menselijke lichaam.
  3. Tanoshi Hairspa stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen, zoals bijvoorbeeld sierraden. Medewerkers zullen Klant vragen sierraden af te doen om een juiste behandeling te kunnen garanderen, Klant dient deze persoonlijk op dusdanige manier op te bergen dat het behouden er van gewaarborgd blijft. Tanoshi Hairspa zal zich altijd inspannen om verloren voorwerpen te vinden en zo spoedig als mogelijk een afspraak in te plannen met Klant om het gevonden voorwerp te geven.
 

7. Annulering of verzet afspraak

  1. Klant doet een aanbetaling van 40% van de gekozen behandeling via boeking via de website tanoshihairspa.nl
  2. Afspraken kunnen tot 24 uur voor aanvang kosteloos geannuleerd of verzet worden via de link in de bevestigingsmail. Indien er een technisch probleem is, mag de afspraak ook via onze WhatsApp service (via tanoshihairspa.nl / contact) worden verzet of geannuleerd of per mail naar [email protected]. Uitzonderingen op kosteloos annuleren voor 24 uur zijn de in artikel 7, lid 8 en artikel 13 genoemde gronden van een gesloten vestiging of overmacht situatie. Daarin blijft genoemde aanbetaling van 40% van het behandelbedrag in bezit van Tanoshi Hairspa tot na het moment dat de behandeling daadwerkelijk uitgevoerd is geworden.
  3. Indien de afspraak binnen deze 24 uur wordt verzet of geannuleerd wordt 40% van de prijs van de gekozen behandeling in rekening gebracht. Met uitsluiting van een ziekmelding, u mag in dit geval kosteloos de afspraak verzetten de eerste keer dat u zich ziek meldt. Indien u zich 2 keer op rij ziek meld wordt het bedrag van 40% van de prijs van de gekozen behandeling in rekening gebracht.
  4. Indien u zonder vermelding van annulering of verzetting van de behandeling niet op komt dagen op het afgesproken behandelmoment – een zogenaamde no-show – wordt 40% van de prijs van de gekozen behandeling in rekening gebracht. Uit coulance rekenen wij een uitlooptijd van ten hoogste 10 minuten na de afgesproken behandeltijd. Na 10 minuten telt de afspraak als no-show, om wat voor reden dan ook dit het geval is. Indien Klant te laat komt, verandert Tanoshi Hairspa de duur van de behandeling niet in de resterende tijd die nog over is, na 10 minuten geldt de no-show regeling.
  5. Tanoshi Hairspa zal in dit geval de reeds aanbetaalde en gefactureerde 40% van de gekozen behandeling van klant innen om (een deel van) de gemaakte kosten te dekken van het inhuren van de massage specialist, pandhuur/g/w/l en alle overige kantoorkosten. 
  6. Indien klanten boeken via de mogelijkheid ‘’giftcard verzilveren’’ zal er geen automatische aanbetaling van 40% vooraf geweest zijn. Indien zich de situatie voordoet zoals beschreven in dit artikel (7) lid 2 en 3, te noemen: het verzetten/annuleren van de afspraak binnen 24 uur en de no show, zal niet vooraf, maar nadien het bedrag van 40% van de gekozen behandeling gefactureerd worden aan Klant met als reden bovengenoemde in lid 5 van dit artikel (7). Klant dient dit bedrag binnen redelijke termijn te voldoen. Klant mag er ook voor kiezen om bij het verzilveren van de giftcard in de salon met een volgende afspraak het bedrag van 40% van de eerder gekozen geannuleerde/no show afspraak te voldoen.
  7. Indien een duo behandeling is geboekt (Ichigo Ichie of Naotta), en 1 van de 2 te behandelen klanten komt niet op de afspraak door een reden zoals genoemd in artikel 7 lid 3, 4. Dan dient de andere klant wel gewoon naar de afspraak te komen, dit geldt ook als een van de 2 ziek wordt.
  8. Indien een van beide vestigingen dan wel Tanoshi Rotterdam dan wel Tanoshi Amsterdam om welke reden dan ook (voor langere tijd) dicht moet, voorbeelden: faillissement, groot onderhoud, onvoorziene omstandigheden zoals brand, lekkage, gemeentelijke werken aan bijv fundering, straat e.d. , personeeltekort of uitvallen hiervan, dan wordt de mogelijkheid geboden om de behandeling (op een mogelijk andere en of latere datum en tijd)  op de andere nog geopende locatie van Tanoshi Hairspa in te plannen. Klant gaat er hierbij nadrukkelijk mee akkoord dat de behandeling in dit geval verplaatsbaar is naar de andere locatie en men bij annulering geen aanspraak maakt op de al betaalde 40% aanbetaling van het bedrag van de behandeling. In deze unieke situatie vervalt het recht van kosteloos annuleren voor 24 uur zoals beschreven in lid 2 van artikel 7.
 

8. Klachtenprocedure

  1. Indien de behandeling niet is zoals de Klant op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht verwachten dan kan de Klant een klacht indienen bij Tanoshi Hairspa.
  2. De Klant dient een klacht binnen 2 dagen na de behandeling kenbaar te maken aan Tanoshi Hairspa.
  3. Tanoshi Hairspa maakt uiterlijk binnen 2 dagen na melding van de klacht zijn standpunt dan wel mondeling of schriftelijk kenbaar aan de Klant.
  4. Tanoshi Hairspa staat voor haar service en zal altijd een passende oplossing bieden indien de klacht als gegrond wordt gezien.
    • Het kosteloos overdoen van de behandeling;
    • Een korting bieden voor een opvolgende behandeling
  1. Indien de Klant zich niet met het standpunt van Tanoshi Hairspa kan verenigen, kan hij zijn bezwaar schriftelijk dan wel telefonisch voorleggen aan de Commissie Geschillenbemiddeling. De tijd tussen de telefonische melding en retourzending van het klachtenformulier mag maximaal 5 dagen bedragen.
  2. Een klacht kan bij de Commissie Geschillenbemiddeling worden ingediend uiterlijk binnen de termijn van één week nadat Tanoshi Hairspa zijn standpunt aan de Klant kenbaar gemaakt heeft. Indien Tanoshi Hairspa niet reageert op de melding van een klacht wordt de mogelijkheid tot het indienen van een klacht door een Klant bij de Commissie Geschillenbemiddeling beperkt tot 10 dagen na het kenbaar maken van de klacht aan Tanoshi Hairspa.
  3. Een klacht wordt bij de Commissie Geschillenbemiddeling aanhangig gemaakt door gebruikmaking van het modelklachtenformulier. Het modelklachtenformulier is verkrijgbaar bij Tanoshi Hairspa en de ANKO.
  4. Met het volledig ingevulde en ondertekende klachtenformulier moet tegelijk een bedrag van € 10,00 euro worden bijgevoegd.
  5. Het bedrag als bedoeld in artikel 7.7 wordt aan de Klant terugbetaald, indien de klacht naar het oordeel van de Commissie Geschillenbemiddeling gegrond wordt verklaard.
  6. Direct na ontvangst van de klacht, zendt de Commissie Geschillenbemiddeling een kopie daarvan voor commentaar aan Tanoshi Hairspa.
  7. Tanoshi Hairspa kan hierop uiterlijk binnen 3 werkdagen na dagtekening van het bericht als bedoeld in artikel 7.9, schriftelijk bij de Commissie Geschillenbemiddeling reageren.
  8. Direct na binnenkomst van de schriftelijke stukken als bedoeld in de artikelen 7.5 en 7.10, casu quo na het verstrijken van de in artikel 7.10 genoemde termijn, beoordeelt de Commissie Geschillenbemiddeling of de klacht schriftelijk afgedaan kan worden, dan wel dat de Deskundige de Klant op wie de klacht betrekking heeft, persoonlijk In ogenschouw dient te nemen. In dat geval beoordeelt de deskundige binnen één week het resultaat van de haarbehandeling in een door hem aan te wijzen neutrale plaats.
  9. Zowel Tanoshi Hairspa als de Klant hebben éénmaal de mogelijkheid om binnen 2 werkdagen na datum poststempel van de mededeling wie als deskundige optreedt, de voorkeur uit te spreken voor een andere Deskundige.
  10. De hiervoor bedoelde Deskundige brengt uiterlijk binnen 2 werkdagen zijn oordeel uit over de klacht door middel van een schriftelijk rapport aan de Commissie Geschillenbemiddeling. Direct hierop bepaalt de Commissie Geschillenbemiddeling haar standpunt.
  11. De Commissie Geschillenbemiddeling zal binnen twee weken nadat zij haar standpunt heeft bepaald, zowel aan de Klant als aan Tanoshi Hairspa, haar beslissing, schriftelijk en met redenen omkleed, kenbaar maken.
  12. De secretaris van de Commissie Geschillenbemiddeling zal 14 dagen na het verzenden van de brief aan Tanoshi Hairspa en Klant met daarin verwoord de beslissing, contact met beide partijen opnemen, teneinde te informeren of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld/opgelost.

9. Gegrondverklaring klacht

  1. Indien de klacht van de Klant gegrond wordt verklaard, zal Tanoshi Hairspa een bindend advies worden gegeven hoe te handelen.
  2. Dit bindend advies kan strekken tot:
    • het kosteloos overdoen van de behandeling;
    • het kosteloos doen van één of meer herstelbehandelingen;
    • het retourneren van de behandelingsprijs.
  1. Bij deze beslissing wordt tevens aangegeven binnen welke termijn deze behandeling(en) dient/dienen te geschieden.
 

10. Toepasselijkheid klachten

Dit reglement is uitsluitend van toepassing op klachten met betrekking tot het hoofdhaar. De regeling van schade aan lichaam, kleding of anderszins, wordt niet door dit reglement beheerst, maar valt onder de normale aansprakelijkheidsregels en andere wettelijke bepalingen.

11. Geen behandeling klacht

  1. Een klacht wordt niet in behandeling genomen, indien:
    • de klacht niet binnen de in artikel 7.2 genoemde termijn is ontvangen;
    • niet het modelklachtenformulier is gebruikt;
    • dit niet volledig is ingevuld en ondertekend;
    • niet de betaling als genoemd in artikel 7.7 is bijgevoegd;
    • deze klacht valt onder het bepaalde in artikel 9;
    • de klant zelf een herstelbehandeling heeft verricht;
    • de klant door derden een herstelbehandeling heeft laten uitvoeren
  1. Ten aanzien van het bepaalde in punt 6 en 7 van lid 1 wordt een klacht alleen dan niet in behandeling genomen, indien en voor zover een inhoudelijke beoordeling van de klacht naar het oordeel van de Commissie Geschillenbemiddeling niet meer mogelijk is.
 

12. Beoordeling klachtenprocedure

  1. Indien de Klant dan wel Tanoshi Hairspa van mening is, dat in de procedure fouten zijn begaan, staat hem de mogelijkheid van beroep open bij het hoofdbestuur van de ANKO.
  2. Deze beroepsmogelijkheid staat open gedurende een maand na de dag waarop de Commissie Geschillenbemiddeling haar uitspraak aan betrokkene heeft verzonden.
  3. De ANKO-behandelingsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Amsterdam.
 

13. Overmacht

  1. Voor schade als gevolg van omstandigheden die voor Tanoshi Hairspa ten tijde van het aangaan van de Overeenkomst niet waren te voorzien is Tanoshi Hairspa niet aansprakelijk. Als zodanige omstandigheden worden onder meer aangemerkt: gebrek aan grondstoffen, fabrieksstoring/ storing van apparaten in de salon van welke aard dan ook, werkstaking, uitsluiting van of gebrek aan werknemers, quarantaine, epidemieën, pandemieën, klimaatlockdown, lockdowns, verplichte sluiting door de overheid/gemeente, natuurrampen, mobilisatie, staat van beleg, staat van oorlog of oorlog, AI (artificial intelligence) problemen, verkeersstremming bij spoorwegen of gebrek aan vervoersmiddelen, verkeersblokkades, ziekte ongeacht de reden of oorzaak daarvan of andere onvoorziene omstandigheden die niet bekend waren bij het aangaan van de Overeenkomst.
  2. Tanoshi Hairspa heeft het recht om in geval van overmacht de nakoming van de Overeenkomst uit te stellen, op te schorten dan wel te ontbinden. Tanoshi Hairspa behoudt het recht het reeds uitgevoerde deel van de Overeenkomst aan de Klant te factureren.
  3. Indien een van de in artikel 13 lid 1 genoemde omstandigheden er voor zorgt dat Tanoshi Hairspa door overmacht de behandeling niet op de oorspronkelijk afgesproken datum en tijd kan uitvoeren, blijft de genoemde aanbetaling van 40% van het behandelbedrag (zoals genoemd in artikel 7 lid 1) in bezit van Tanoshi Hairspa tot het moment dat de behandeling kan worden uitgevoerd na de situatie van overmacht. Klant gaat er bij het maken van een afspraak bij Tanoshi Hairspa uitdrukkelijk mee akkoord dat de aanbetaling in geval van een uitgestelde behandeling in geval van overmacht niet kan worden teruggevorderd door klant. Dit bedrag zal worden verrekend na uitvoering van de behandeling door Tanoshi Hairspa wanneer dit weer mogelijk is na overmacht situatie.
  4. Indien Tanoshi Hairspa een tijdelijk opgeschort deel van de Overeenkomst later toch uitvoert, is Klant zonder enige vorm van korting de gehele overeengekomen tegenprestatie verschuldigd.
 

14. Cadeaubonnen of Giftcard

1. Het is via de website mogelijk om een online giftcard/cadeaubon te kopen. De waarde van deze bon is te besteden voor een behandeling (Naotta Treatment of Ichigo Ichie) in de salon in Rotterdam of Amsterdam. Tevens kan er een fysieke cadeaubon worden gekocht in beide salons

2. De aangekochte giftcard is oneindig geldig om te worden ingeleverd en mag bij zowel locatie Rotterdam als Amsterdam gebruikt worden door de klant

3. De online cadeaubon bevat een code: om bij het afrekenen in de salon aanspraak te maken op het bedrag van de cadeaubon dient de online code getoond te worden aan de medewerker van Tanoshi Hairspa in de salon. Deze code zal vervolgens worden gebruikt om het te betalen bedrag te verminderen met de waarde van de cadeaubon, en de code zal na gebruik ongeldig worden gemaakt in het systeem (salonized) om te voorkomen dat een bon 2 keer wordt gebruikt.

4. Een fysieke bon dient te worden meegenomen naar de afspraak en zal na behandeling fysiek ingeleverd moeten worden (een foto of kopie van de bon of dergelijke is niet geldig!). Als de oorspronkelijke bon, zoals door Tanoshi Hairspa uitgegeven, wordt ingeleverd na behandeling zal het op de bon benoemde bedrag van het te betalen bedrag worden afgetrokken.

5. Het niet kunnen overhandigen van 1) de code van de online bon 2) de fysieke door Tanoshi Hairspa uitgegeven fysieke bon zal er in resulteren dat klant het verschuldigde bedrag van de behandeling zal moeten voldoen zonder vermindering van het bedrag op de cadeaubon.

6 Tanoshi Hairspa biedt geen recht van restitutie of cadeaubonnen, ook niet in geval van langere wachttijden voor het maken van een behandelafspraak. 

7 Het resterende bedrag wat op een cadeaubon kan blijven staan na behandeling, wordt niet uitgekeerd in contanten/overgemaakt op de rekening van de cadeaubon houder. De resterende waarde zal blijven staan tot een volgende behandeling waar dit restant kan worden ingezet voor een vermindering op het verschuldigde bedrag. 

15. Conversie

Indien en voor zover op grond van de redelijkheid en billijkheid of het onredelijk bezwarend karakter op enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden geen beroep kan worden gedaan, komt aan de desbetreffende bepaling wat betreft inhoud en strekking in elk geval zoveel mogelijk overeenkomstige betekenis toe, zodat daarop wel een beroep kan worden gedaan. De nietigheid of vernietigbaarheid van één of meerdere bepalingen van deze Algemene Voorwaarden, staat aan de toepasselijkheid van de overige bepalingen van deze Algemene Voorwaarden niet in de weg. Tanoshi Hairspa en Klant zullen in overleg treden om nietige c.q. vernietigde bepalingen van deze algemene voorwaarden te vervangen door bepalingen, die zoveel mogelijk aansluiten bij het doel en de strekking van de nietige c.q. vernietigde bepalingen.

16. Nawerking

De bepalingen van deze algemene voorwaarden van Tanoshi Hairspa, waarvan het uitdrukkelijk of stilzwijgend de bedoeling is dat zij ook na beëindiging van een Overeenkomst van kracht blijven, zullen nadien van kracht blijven en partijen beiden blijven binden.

17. Strijdige clausules

In het geval deze algemene voorwaarden en de opdrachtbevestiging onderlinge strijdige voorwaarden bevatten, gelden de in de opdrachtbevestiging opgenomen voorwaarden, indien er een uitdrukkelijke opdrachtbevestiging is gegeven. In alle andere gevallen zijn deze algemene voorwaarden leidend.

18. Toepasselijk recht

Op alle Overeenkomsten tussen Klant en Tanoshi Hairspa wordt het Nederlands recht van toepassing verklaard.

19. Forumkeuze

De Rechtbank Midden Nederland, Locatie Utrecht (kamer civiele zaken/kanton) is bevoegd om kennis te nemen van geschillen tussen Tanoshi Hairspa en Klant. Niettemin heeft Tanoshi Hairspa het recht het geschil voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter.

20. Wijziging van de algemene voorwaarden

Rekening houdend met de mogelijke evoluties van de website en de werkwijze van Tanoshi Hairspa, behoudt Tanoshi Hairspa zich de mogelijkheid voor om onderhavige Algemene Voorwaarden op elk moment aan te passen of te wijzigen. In dat geval worden de nieuwe Algemene Voorwaarden door (online) wijziging aan Klant medegedeeld en gelden ze op elke Overeenkomst die na de wijziging wordt gerealiseerd.

21. Slotbepaling

In alle gevallen waarin deze algemene voorwaarden niet voorzien, zal de Overeenkomst in het licht van deze algemene voorwaarden en naar redelijkheid en de billijkheid worden uitgelegd.

Heeft u vragen over onze Algemene Voorwaarden? Dan kunt u ons bereiken via [email protected]